Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Μια ψιλο-υφεσούλα την έχουμε! Άλλα περίμεναν και άλλα έρχονται!
- Στραβά αρμενίζουμε πάλι;
- Μάλλον ο γιαλός είναι στραβός!
- Τι εννοείς;
- Όσο και να αρμενίζουμε στην ευθεία, όταν ο γιαλός είναι στραβός, τι να σου κάνει; Δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά!
- Και τι θέλει να πει ο ποιητής;
- Ότι το πρόγραμμα που θέλουν να εφαρμόζουν δεν λειτουργεί και δεν αποδίδει…
- Άντε τρέξε, πες το στους οικονομικούς εγκεφάλους των Βρυξελλών! Βρε, άλλο η θεωρία κι άλλο η πράξη!
- Να δες εδώ…, η καταναλωτική δαπάνη μειώθηκε…
- Έλα, και τι περίμεναν; Ότι θα ήμασταν κάθε μέρα στην αγορά αδειάζοντας τα ράφια, θα αλλάζαμε αυτοκίνητα, θα… θα… Βαθιά νυχτωμένοι είναι… Και που είσαι ακόμη… Θα δουν τα ματάκια μας…
- Τα ματάκια μας να δουν! Οι τσέπες μας μην τα δουν! Έχεις καμιά νεώτερη πληροφόρηση;
- Πιέζουν, λέει τα τσακάλια της Α.Ε. Ευρωπαϊκή Ένωση ( το μεταφράζετε όπως θέτε, Αυτού Εξοχότης ή Ανώνυμος Εταιρία, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!) να τελειώσουμε με τα προαπαιτούμενα, μικρή πρόοδος έγινε, να το ένα να το άλλο, είμαι σίγουρος ότι αυτή η ιστορία έτσι θα τραβάει και θα τραβήξει, θέλουμε δεν θέλουμε…
- Συμφωνώ κι εγώ, και να σου πω… το έχουμε συνηθίσει κιόλας, μας αρέσει… δεν μπορούμε χωρίς λίγο μαζοχισμό να δέρνει τη ζωή μας, διότι ρε φίλε μου, δεν εξηγείται διαφορετικά, πότισε ήδη στο πετσί μας, σε λίγο θα εισχωρήσει στα ενδότερα και θα καλύψει όλα μας τα ζωτικά όργανα!
- Οι αξιολογήσεις παν κι έρχονται, έτοιμοι δεν είμαστε λέει, οι φόροι και τα έκτακτα στήνουν πανηγύρι, ξεφαντώνουν πάνω από τα κεφάλια μας…
- Μια αντράλα την έχω κι εγώ, εκεί που περπατάω… κάπως σα να ζαλίζομαι, σα να παραπατώ χωρίς να παραπατώ… σαν κάτι να έχω… σα κάτι να με γυροφέρνει, λες και είναι γρίπη…
- Μπα είναι νωρίς για γρίπη… Καμιά ίωση θα ‘ναι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου