Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ.ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

- Τι είναι μεταρρύθμιση;
- Τι σ’ έπιασε; Άνοιξε κάνα λεξικό και δες!
- Εσένα ρωτάω. Αν ήθελα να μάθω θα άνοιγα λεξικό.
- Θες να πεις ότι εσύ ξέρεις και θες να μάθεις αν ξέρω εγώ;
- Θέλω τη γνώμη σου! Είσαι ένα ιδανικό δείγμα…
- Ιδανικό; Δείγμα; Τι είναι πάλι τούτο;
- Άντε! Αντιπροσωπευτικό δείγμα!
- Τι αντιπροσωπεύω δηλαδή;
- Τον μέσο Έλληνα!
- Μπα! Και πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ότι εγώ είμαι δείγμα του μέσου Έλληνα και όχι εσύ;
- Οι απόψεις διίστανται! Δεν είναι τόσο απλά για να στο εξηγήσω.
- Και γιατί δεν είσαι εσύ το αντιπροσωπευτικό δείγμα του μέσου Έλληνα;
- Καλά, ακόμη δεν έχεις αντιληφθεί ότι εγώ είμαι σε άλλο επίπεδο;
- Μου μυρίζεται καυγάς και δεν θα το ήθελα!
- Μην τσιμπάς ρε φίλε! Μια γνώμη ήθελα!
- Τι γνώμη;
- Περί μεταρρύθμισης! Τι σημαίνει;
- Τι σημαίνει… Ότι γίνονται κάποιες αλλαγές, κάποιες τροποποιήσεις για βελτίωση προφανώς κάποιας κατάστασης… Τι άλλο να πω…
- Και αυτή η μεταρρύθμιση που εφαρμόζεται;
- Αφού σου είπα! Αυτό δε λέω τώρα;
- Κοίτα αυτά είναι γενικότητες! Δεν είναι μια στο καρφί και μια στο πέταλο!
- Άντε πάλι! Να πάω να σου φέρω και εργαλεία να έχεις να πορεύεσαι! Θες;
- Ρε, αυτές οι μεταρρυθμίσεις θέλω να πω δεν πρέπει να εφαρμόζονται παντού; Οριζοντίως και καθέτως και πλαγίως και πάει λέγοντας;
- Εννοείται!
- Και άμα δεν γίνεται;
- Άμα δεν γίνεται… Τι να σου πω… και γιατί να μην γίνεται;
- Εμένα ρωτάς; Ρώτα και κάποιον άλλον!
- Εμείς οι δυο δεν είμαστε; Δεν βλέπω κανέναν άλλον!
- Μα εμείς δεν είμαστε αντιπροσωπευτικά δείγματα;
- Μπα έγινες και εσύ δείγμα;
- Εμείς οι δυο είμαστε όλοι εμείς!
- Τρέλανε μας τώρα!
- Εγώ; Εγώ θα σε τρελάνω;
- Ποιος άλλος;
- Η τρέλα που ακολουθεί την κάθε μεταρρύθμιση. Διότι κι αυτή χρειάζεται μεταρρύθμιση!
- Ποια;
- Η μεταρρύθμιση!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου