Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Θέλω, αλλά δεν μπορώ!
- Όποιος θέλει καταφέρνει τα πάντα!
- Παρηγοριά στον άρρωστο!
- Γιατί παρηγοριά; Όταν θέλεις κάτι πολύ, τα καταφέρνεις! Συνωμοτεί ολόκληρο το σύμπαν και έρχεται το πολυπόθητο αποτέλεσμα!
- Καλά! Τραγούδα εσύ…
- Δεν τραγουδάω καθόλου!
- Δηλαδή, εγώ που νυχτοβραδιάζομαι και κάνω προσευχές ολημερίς και ολονυχτίς για να κερδίσω το τζόκερ γιατί δεν συνωμοτεί το σύμπαν για να κερδίσω; Μήπως είμαστε πολλοί και μπερδεύεται το σύμπαν και δεν ξέρει ποιανού το χατίρι να κάνει; Έλα, ντε! Για πες μου! Μήπως δεν μ’ ακούει το σύμπαν; Χρησιμοποιώ παλιές μεθόδους; Πρέπει να χρησιμοποιήσω την τεχνολογία για να λάβει τα σήματα το σύμπαν; Και άσε το σύμπαν κατά μέρος! Εγώ θέλω να μπω στη ρύθμιση των 120 δόσεων και δεν μπορώ.
- Γιατί δεν μπορείς; Πήγαινε και κάνει αίτηση!
- Δεν είναι σίγουρο ότι θα γίνει αποδεκτή!
- Γιατί;
 - Γιατί θέλει ορισμένες προϋποθέσεις! Δεν τους φτάνει η πρόθεση του οφειλέτη για να μπει στη ρύθμιση! Ρε, άσε να μπει ο άλλος και άμα δεν μπορέσει τότε βλέπεις τι κάνεις! Γιατί είσαι αρνητικός από την αρχή; Άσε τον κόσμο να μειώσει λίγο το ποσό της δόσης, γιατί θα μειωθεί αυξάνοντας τις δόσεις του, μπας και κινηθεί αυτή η ριμάδα η αγορά, μπας και δούμε Θεού πρόσωπο, μπας και σπάσουμε κανένα χαμογελάκι! Δες τα πράγματα πιο ρεαλιστικά!
- Εγώ; Τι δουλειά έχω εγώ;
- Δεν λέω εσένα ρε! Αυτόν που έφτιαξε όλο το πλαίσιο της καινούριας ρύθμισης!
- Είναι και οι από πάνω φαντάζομαι που έχουν βάλει μέχρι που και πόσο!
- Ναι, αλλά θέλουμε να δούμε και την πρόθεσή τους! Θέλουν ή δεν θέλουν να μαζέψουν λεφτά;
- Δεν θέλουν λες;
- Άμα ήθελαν δεν θα μας έκαναν τη ζωή ποδήλατο! Εγώ νομίζω θέλουν την εξαφάνιση των μικρομεσαίων για να έρθουν μετά και να αλωνίσουν και να αλώσουν ό,τι έχει μείνει όρθιο. Για να ξεκινήσει μετά η πολυπόθητη ανάπτυξη! Και φυσικά η ανάπτυξη θα είναι όλη δικιά τους, καταδικιά τους!
- Και μετά θα κατέβει η Αστέρω από τους λόγγους και τα βουνά και θα περιφέρεται παραλοϊσμένη στους δρόμους της πόλης…
- Όμορφη πόλη, φωνές, μουσικές, απέραντοι δρόμοι, κλεμμένες ματιές, η νύχτα έφτασε, τα παράθυρα κλείσαν, η νύχτα έπεσε, οι δρόμοι χαθήκαν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου